14 Haziran 2014 Cumartesi

1. YIL KUTLU OLSUN!!!

Blogumun birinci yılı kutlu olsun! 13 Haziran 2013 tarihinde blogumu açmıştım.Bugün 14 Haziran 2014 evet kabul ediyorum bir gün geç yazdım. Neyse geç olsun güç olmasın. :) Farkındayım ki blogumla bu bir yıl içinde fazla ilgilenemedim.Nedenini belirtmem gerekirse takipçim olmaması. Her ne kadar yazarsam yazayım bir türlü takipçim olmayacakmış gibi hissediyorum. Bu nedenle de fazla ilgilenmedim. Ama şöyle de bir gerçek var ki ben post yazmazsan bloga kim girsin, takip etsin. Kendi kendime bunu düşününce belirli kararlar verdim.Yaz tatiline girdiğimize göre her gün bir post gelecek. :))) Bu sefer ciddiyim. :) Ben hiç bıkmadan her gün bu yazılarımı paylaşacağım. Fakat bu tatil süresi boyunca en ufak bir değişiklik olmazsa kendi kendime de yazmanın bir anlamı da olmayacağı için blogu büyük bir ihtimal ile kapatacağım. Aynı zamanda ailem izin verirse yeni açmış olduğum kitap sevgisi kanalıma da video yükleyeceğim.Bu kadar fiskos yeter. Blogumun 1.yılı kutlu olsun! Sizleri seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder